Tao


B o s s


Taehyung's. 15

H i s t o r y


If this was a movie........
Sunday, November 18, 2012 • 0 comments

Hi, blogger. Long time no see, berhabuk dah blog ni *swipescreen* Hihi. Actually ni blog baru, blog lama dah di-delete. So now, nak story about someone. Dia pernah jadi adik angkat aku. Even sekejap, aku sayang dia sangat :'( Given name, Fareesya Hanny. Oh dia sangat comel, sama tinggi dengan aku :x Hm 25 September lepas, dia jadi adik angkat aku. Mula mula kitorang tak rapat sangat, bila jumpa just senyum senyum. Dalam berapa minggu lepastu kitorang dah mula rapat. Dia selalu buat aku gelak. Times tengah takde mood, aku layan dia sorang je. Times tu dia special sangat bagi aku :> Boleh dikatakan setiap hari text dengan dia. Sometimes ber-whatsapp. Kitorang suka communicate guna bahasa cina, oh actually main reka je, tak faham maksud pun x) Kitorang memang suka mengarut :p Aku tak pernah ada adik yang layan aku macamtu, aku sayang dia lebih daripada erin. Seriously. But........one day. On my birthday, 13 November. Aku dapat tahu something yang agak mengejutkan, something yang aku rasa aku ni dipermainkan, kena tipu. You know what? Dia sebenarnya suka fimie, fimie is my boyfriend hihi. Hati aku rasa macam, hm tak tahu nak explain macam mana. Rasa macam nak lempang je fareesya. Dia sebenarnya tak suka dengan aku hanya sebab aku rampas fimie dari dia. Eh mana aku tahu dia suka fimie. Aku pernah tanya apa password lama dia. Then. she tweet like this.....

Dia kata password lama dia nama boyfriend dia, tapi sebenarnya nama fimie. Dia tipu aku dekat situ. Then, aku mintak dah tak nak berangkat dengan dia. Dekat twitter, tetiba dia call aku guna phone rumah. Times tu aku tak boleh angkat. Aku tengah menangis lepas otp dengan nana. 3 kali dia call, kali ketiga baru aku angkat. Tu pun times aku tengah cakap, tak jelas sangat. Sebab tak tahan sangat sampai menangis. Ini adalah over feeling. Hahaha. Dia kata "apa ni kak? apa yang tengah jadi sekarang ni? adik tak nak hilang akak" then kitorang otp sambil menangis sama-sama. Lahai sweetnya *muntah* Dah last last dia kata "adik sayang akak" hm times tu dia still adik aku. Tapi lepastu, fimie kata jangan bagi muka sangat dekat dia. Azlina kata dia dah buat kau macamtu kau still nak terima dia. Dayana pun ada cakap, tapi aku lupa dia kata apa :p Dalam pukul 7 macamtu, aku putuskan relationship aku dengan dia as kakak angkat. So, dia just kawan aku je :') Even kawan, kitorang tetap mesra macam dulu. Like this......

Ok kitorang memang selalu macamni. That's why aku sayang dia, dia selalu buat aku gelak. Now, dia bukan adik aku. Tapi aku tetap sayang dia. Sometimes aku terpanggil dia as "adik" and aku tak sedar pun. Dia pun ter-bahasakan diri dia sendiri as "adik" yelah dah biasa kan. So, susah sikit nak ubah. Dia kata dia suka aku panggil dia adik :> Aku anggap dia macam adik aku. Always loveyou esya ;* muah muah. 

P/S : Fareesya, sorry for everything. Meloveyou always :p


Post a Comment